Tekststørrelse

PC - Hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.
MAC - Hold cmd-tasten (Command) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Jobb sikkert i høyden!

Visste du at det ved arbeid som foregår bare to meter over bakken kreves fallsikring?

Vi vet hvor viktig det er å skape trygghet på arbeidsplassen og inviterer derfor til egne Fallsikringsdager i Maxbo fra 1.april - 16.juni!

Fagdagen har oftest en varighet på ca 3 timer, hvor du helt gratis får:

• Årskontroll av eget fallsikringsutstyr
  • Demo på fallsikringsutstyr
  • Lett servering
  • Gode dagskupp på fallsikringsutstyr

Se hvilket varehus som er nærmest deg HER, og meld deg på i dag!

Visste du at det er krav om grunnleggende kurs før man kan bruke fallsikringsutstyr?

I følge Statistisk Sentralbyrå er fallulykker en av de vanligste årsakene til skader og dødsfall på arbeidsplasser.

Alle som skal bruke fallsikringsutstyr må derfor ha bestått kurs i grunnleggende fallsikrings.

Målet med kurset er å gi deg som jobber i høyden kunnskap om sikker bruk, daglig kontroll og vedlikehold, samt kasseringsregler for ulike typer fallsikringsutstyr.

Kurset er i henhold til forskrift om utførelse av arbeid (FUA) § 10-2 og sertifikat vil bli utstedt til samtlige deltakere etter gjennomført kurs.

Kursplanen inneholder en teoretisk og en praktisk tilnærming til fallsikring, som blant annet gir deg kunnskap om relevante lover og regler, risikovurdering, utstyr, kontroll og vedlikehold, hengetraume og redning.

Hvor:         I en av våre Maxbo-varehus (dersom det er ønskelig kan kurset også holdes på byggeplass eller i deres egne lokaler)

Varighet:   4 timer, inkludert pause med lunsj

Hva:          Kurset består av en både en teoretisk del, og en praktisk del

Pris:          Kr. 1490,- (faktureres arbeidsgiver etter gjennomført kurs)

Dato:         Meld din interesse for kurs ved å sende en mail til Maxbo.Skolen@lovenskiold.no, så tar vi kontakt med deg.

NYHET!

Vi tilbyr også grunnleggende fallsikringskurs på polsk, meld din interesse ved å sende en mail til Maxbo.Skolen@lovenskiold.no, så tar vi kontakt med deg.

Om du ikke finner et kurs eller en dato som passer deg, prøv et annet sted eller ta kontakt med oss slik at vi kan finne en annen løsning.

Alle tilgjengelige kurs under denne kategorien er listet nedenfor. Klikk på et kurs for å se en liste av steder og datoer for kurset.

Laster, vennligst vent ......